.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده رئیس جمهور با تاکید بر شتاب در خدمات رسانی ؛
فریدون : از وقوع طوفان در مازندران پاتک خوردیم!
شمال نیوز : وی با قدردانی از افرادی که اکنون در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند، ادامه داد: نیروهای میدانی بیشتر با مردم سر و کار داشته و لحظه‎ای آرامش ندارند، ما نیز مدیران ستادی هستیم و باید آنها را پشتیبانی کنیم.....

شمال نیوز : نماینده رئیس جمهور در سفر به مازندران با بیان اینکه از وقوع طوفان در مازندران پاتک خوردیم، گفت: این طوفان در نوع خود بی‎نظیر بود اما در بازدید از مناطق خسارت‎دیده، تحت‌تأثیر شخصیت و صبر مردم آسیب‎دیده قرار گرفتم.

به گزارش شمال نیوز ،  حسین فریدون  در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان با تقدیر از اقدام جهادی مسؤولان در حوادث اخیر ناشی از تندباد و سیل در مازندران اظهار کرد: همه خانه‌های آسیب‎دیده در واقع خانه‌های شما هستند، خدا را شکر می‌کنیم که خسارت جانی نداشتیم، البته هنر ستاد مدیریت بحران اعلام و پیش‌بینی این حوادث بود.

وی با بیان اینکه معمولاً پیش‎بینی‎های ستاد مدیریت بحران در استان‌های گیلان، ‎گلستان و مازندران بیشتر برای سیل است، افزود: اما اینجا پاتک خوردیم و آمادگی نداشتیم، این طوفان در نوع خود بی‌نظیر بود و باید از وزارت نیرو که نیروهای معین مازندران را به نقاط آسیب‎دیده اعزام کرده است تشکر کنیم.

نماینده رئیس جمهور در سفر به مازندران گفت: یکی از بحث‎ها در چنین شرایطی ایجاد امنیت است که از نیروی انتظامی نیز تشکر می‎کنیم، در مجموع کمک‎رسانی و امدادرسانی به مردم بی‎نظیر بوده است.

فریدون با بیان اینکه این جلسه باید استمرار داشته باشد تا مردم آرامش داشته باشند، بیان کرد: هر چه در توان داریم باید کار کنیم؛ از جاده نظامی و خطیرکلا و ... در قائم‎شهر بازدید کردم، مردمان نجیب و صبوری بودند که در تأثیر شخصیت و صبر آنها قرار گرفتم، مردمانی امیدوار و فوق‌العاده بودند، زحمات مسؤولان را با زبان محلی ستودند و این نکته بسیار با اهمیتی است، زیرا این کلام می‌تواند رفع خستگی برای مدیران باشد.

وی ادامه داد: براساس قانون نیز بنیاد مسکن مکلف به برآورد خسارت در اولین فرصت و اعلام آن به استاندار است، پس از آن استانداری باید به وزارت کشور گزارش بدهد تا براساس آن در سازمان برنامه و بودجه تصویب و در نخستین جلسه هیأت دولت مطرح شود.

نماینده رئیس جمهور گفت: در تهران نیز آمادگی برای رفع مشکلات وجود دارد، البته صورت‌برداری کار راحتی نیست و ممکن است برخی افراد پس از چند روز مراجعه کنند که همه این‌ها باید لحاظ شود.

فریدون اظهار کرد: این مردم همان مردمی هستند که پای صندوق رأی می‌آیند، شهیدپرور هستند، لذا تا جایی که می‌توانیم باید از خجالت مردم در بیاییم و مشکلات آنها را حل کنیم، همان‌گونه که از آنها در زمان حساس توقع داریم، امروز باید توقعات آنها را حل کنیم.

وی با قدردانی از افرادی که اکنون در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند، ادامه داد: نیروهای میدانی بیشتر با مردم سر و کار داشته و لحظه‎ای آرامش ندارند، ما نیز مدیران ستادی هستیم و باید آنها را پشتیبانی کنیم.

نماینده رئیس جمهور در سفر به مازندران از تلاش نیروهای تعزیرات نیز قدردانی کرد و گفت: اگر افرادی احتکار می‎کنند یا اجناس را گران می‌فروشند با آنها برخورد می‎شود.

فریدون ادامه داد: البته افراد منصفی نیز در این شرایط هستند، به عنوان نمونه یک فروشنده مقدار زیادی کالاهای سقفی را به مردم ارائه کرده و تخفیف هم داده است.

وی در پایان گفت: بحث‌هایی که به تهران مربوط می‎شود از جمله کارهای بانکی و مصوبه دولت را انجام می‎دهیم و با استاندار مازندران در ارتباط هستیم تا مشکلات رفع شود و اگر لازم باشد، دوباره به مازندران سفر می‌کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سلام 14 شهريور 1395
این سال آخر و انتخابات چه میکنه آقایون که تا دیروز دیدار چهره به چهره رو پوپولیستی می دونستن امروز میان بین مردم.راستی برف سنگین سه سال پیش وسیل قبلی چرا حسین خان نیومده بود با مردم دیدار کند؟
حسین 14 شهريور 1395
با تشکر از نماینده ویژه خوار آقای روحانی، رئیس جمهور محبوب.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.